Skolavslutning

9an avklarat då. Och vet inte vad jag ska svara när folk frågar om det känns bra, för nae. Hah jag kommer sakna det helt sjukt mycket! Jag och Ole sa imorse att vi skulle va starka och inte gråta, men det slutade med att alla bar stog och tjöt hah! Nu är jag iallafall hemma, mamma och jag åkte förbi hemköp på vägen hem från skolan och hämtade upp smårgåstårta och lite annat! Så nu är mormor morfar farmor och farfar här (; Ska bli chokladtårta och sånt snart :D
Och det nästan bästa av allt.. jag fick en ny mobil :D Så nu äre slut med min söndertejpade gamla skitmobil haha :D
Bilder och allt får jag se om jag orkar lägga upp alla för det är rätt många. Men annars kommer dom nog på bilddagboken ;D
Ikväll ska jag och möta alla mina älskade vänner. Blir säkert underbart. :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0