Now you're a song I love to sing

Måndag igen då! Näst sista måndagen i grundskolan, hah :)
Dagen började med att jag och Marre cyklade till skolan i tshirt, vädret är underbart! :)
På hemkunskap gick vi upp med hela klassen och grillade vid båtbryggorna och jag+några mer badade också! :)
Sen var resten av dagen slapp då vi bara hade typ en kvarts engelska efter det då vi fick reda på engelska provet där jag fick mvg ;o :D fick också reda på slutbetyget som blev ett vg :)
Efter det åkte jag Marre och Frej upp till Frej och badade i hans pool och solade och så :D
Nu har jag sovit en stund på baksidan och drömt konstiga drömmar som vanligt haha! Ska snart ut med Marre och köpa glass och bada lite mer :D haha måste ju njuta!
Imorn drar vi till Stockholm :D:D:D:D:D
Ska tyvärr bli regn och så men hah jag är inte förvånad? :) Blir säkert bra ändå.
Puss :D




Hah kolla benen =D
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marielle

ohhh jää fan vad jag älskar mina armar ! (NOOOT)

2009-06-01 @ 21:06:30
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frej

haha marre skärp doig ;)

2009-06-04 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0