baby, we're stuck with eachother





Efter lite om och men tog jag och Marre iallafall en dag på stan. Hade inte tänkt mig att köpa nått speciellt och men hittar sen både ett fint sommrigt linne och en bikini ;o! Eller rättare sagt två överdelar tillomed, och jag hittar verkligen aldrig biknis! Haha :) Fick också alltihop för en hunka billigare och Marre fick kläder från bikbok eller vad det var för 20 spänn billigare haha! Så det firade vi med en glass på Bosses (;
Nu ska jag äta wok och sen får jag väl se vad som händer ;D
Är tråkig och har inga bilder från idag så det får bli två stycken från igår!
Imorn ska det bli dålig väder och på midsommar med, yes ;D..
Puss :)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0