16 juniiiiiiiiii

Hejsan.
Har väl egentligen inget roligt och skriva om men..
Igår iallafall hämtade Jose upp mig på hennes moppe för att jag skulle följa med henne och tanka haha!
Efter det kom Marre till mig och trötta som vi var åt vi tårta och kollade Rosa the movie haha!
På kvällen, som det faktiskt hade hunnit bli då! Haha, åkte vi till Mattias och va med han och Tim sen. Spelade lite fotboll och träffade lite andra personer :) Rolig kväll iallafall och idag får jag väl se vad som händer!
Måste egentligen ner till vårdcentralen för att ta ett nytt blodprov eftersom jag fick he ett papper där det stog att det hade blivit ett teknisk fel! Hahah, jippi :)
Måste säga grattis till Linn och Frida idag med som fyller båda 16 ;D Wohoooo, <3<3<3<3
Puss


Jag förra sommaren hah.

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: emma

söööt liten en! :*

2009-06-17 @ 20:36:15
URL: http://elvinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack hihiihihih<3<3

2009-06-25 @ 22:18:43
URL: http://linnkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0