13 juni

Blir en snabb ilägg eftersom avi ska över till mina grannar, som också är våra sysslingar som Josefine har tagit studenten! Grattis :) Efter det tror jag att jag ringer Marre och hittar på nånting med henne :) Vi skulle egentligen gått på bio idag. Min födelsedagspresent till henne ;) Men det blev för stressigt med alla bussar och så, så vi tar det en annan dag :) Vi hr ju liksom ett helt sommarlov på oss? ;D

Igår kväll åkte jag iallafall hem till Fia där också Ole var och vi var jätte övertrötta och garvade åt allt haha! Vi gick hem till Frej och plågade honom med våran dåliga humor lite med :) Rolig kväll! Jag älskar er :)
Nu ska vi va där om typ 5 minuter och jag har långt ifrån klar.. hah bra Frida! :)
Puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofia.

puss på dig !

2009-06-13 @ 18:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0