16 juli

Nu är jag hemma. Eller jag kom hem i tisdagsnatt ;)
Göteborg var trevligt, blev mycket shopping och sådär :) Kolla på min bror när han spelade två matcher och sådär!
Hörde att svininfluensan hade kommit till Gothia, läskigt haha!
Men nu är jag då hemma så gårdagen spenderades mest i sommarstugan där kusinerna var! :)
På kvällen vart det hemma hos Danne med lite trevligt folk! :)
Idag har jag bakat dumlekakor som en riktigt hemmafru haha :) Senare får jag väl se vad som händer! :)
Imorn kommer ju Tomas Ledin till Bergs slussar med så jag och Marre ska väl dit och se om det händer nånting kul där :)
Blir säkert kul, tradition med konserter i bergs slussar på sommrarna ju! ;)
Puss! :)
Är tråkig och har inga bra bilder! :)

 
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

ni kan ju alltid träffa mig där så slipper jag vara ensam :) !

2009-07-16 @ 17:06:59
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0