hemma!

Jag är hemma :)
Eller ja, jag kom hem i söndagskväll men ändå haha :)
Har hunnit träffa Marre Robin och också Mattias en sväng! :)
Tyvärr försvann det fina vädret som vart hemma här när jag kom hem! Hah precis som förra sommaren.
Vi hade iallafall bra väder i danmark och det var skönt att komma bort lite :)
Bilder och så kanske jag orkar lägga upp nån gång! :)
Idag senare ska jag nog träffa min älskade bästavän. Ingenting i världen ska få dela på oss.
Nu åskar det lite och lär väl snart börja spöregna, ska äta lite och ta en dusch tror jag :)
Alla får ha det så bra och alla som är i nått varmt härligt land får ta och sola lite åt mig =)
Puss!




Härliga dagar på stranden med lite jordbears is ;)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

sjukt fin bikini frida! eller är det bh? :D <3

2009-07-09 @ 22:02:59
Postat av: frida

svar;

tack :D nej det är en bikini :)

2009-07-16 @ 01:48:43
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0