20 juli

Inget uppdaterande på några dagar, men så kan det bli :)
I fredags var det ju Ledin i berg och kvällen vart helt okej! Träffade en massor roliga människor och sådär :)
Åkte hem och sov hos Marre sen!
Så i lördags vaknade jag hos Marre och åkte hem efter ett tag, på kvällen drog jag till Fia på kvällen och kollade på en film som Tim och Pirre hade hyrt med dom Amanda, Ogge och Adam. :)
Igår åkte jag och mamma in till Ikano för att se om en jeansjacka fanns där som jag hade tänkt köpa, men nae det finns såklart inte på Ikano!
Så åkte hem sen iallafall och resten av dagen regnade bort typ..kollade på en 3 timmar lång wallanderfilm, där ni ;) och cyklade till macken i regnet på kvällen och köpte lite godis haha!
Idag kom mamma hem för ett tag sen och hade hittat jackan inne i stan, så tack ;D ska också snart träffa Ole och Fia och några tror jag :).
Marre åker på onsdag till Bulgarien med. kommer sakna dig!
Känns som alla är borta eller åker bort just nu.. haha jag måste ha bättre tålamod ;)
Puss!

Funkar inte att ladda upp bilder, kul :)



Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

kommer sakna dej med plutten<3

2009-07-21 @ 19:07:19
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0