torsdag-9juli

Hejsan :)
Det bara regnar och regnar här, finns inte så mycket och göra om dagarna då.
Har också blivit lite smittad med förskyldning tror jag allt, haha (;
Så igår slappade jag hemma eftersom jag helt enkelt inte orkade göra nånting annat + det dåliga vädret!
Lite senare ringde Pirre och sa att han var nästan utanför mig och undrade om jag ville komma ut och snacka lite ett tag eftersom det var ett tag sen, sött! Robin kom sen med och tröstade mig för att jag inte hittade min glass hemma haha :)

Idag vaknade jag med att det regnade och så har det forsatt resten av dagen! Pappa och jag har vart i stan en snabbis och köpt lite grejer till mitt rum som behövdes :)
Så just nu håller vi på att sätta upp en ny taklampa och lite sånt!
Får se vad som händer ikväll :)
På måndag åker jag till Göteborg med! Shopping ;D haha!
Puss!

Lite bilder från i förrgår med min bästa vän!

Marre och jag satt under tak i en lekpark när det regnade haha! Vi fattade äntligen efter 16 år hur den är fungerar ;)
Ni vet den där lekgrejen som brukar finnas på mcdonalds lekplatser som man ska rulla alla bitar på? haha!


Hah gullet!


Sexigt ;) puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

oh yeha va du tvungen at ta dom snyggaste bilderna..

hahah :p

2009-07-10 @ 00:37:04
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

svar till marre;

japp röster i mitt huvud tvingade mig!

2009-07-11 @ 02:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0