sweet like sugar

Hejsan :)
I Tisdags kväll, måste det va? Åkte jag och mötte Fia Tim Pirre och Ogge vid preem och vi hyrde två "skräckfilmer" och en komedi :)
Köpte lite gott och åkte sen hem till Fia dit också Ole och Sara kom efter ett tag!
Första filmen hette flickan i källaren och var tydligen en sann historia. Såg läskig ut på fodralet och så men nae.. Den var som en hemmagjord film och det slutar med att tjejen som vart inspärrad i en källare av en äckel gubbe i 6 år blir kär i honom? What?
Haha iallafall var dom andra två mycket bättre! :)
Alla sov sen hemma hos Fia i hennes källare, så igår vaknade jag hemma hos Fia och vi gjorde lite frukost och för första gången, nästan iallafall, sen jag kom hem från danmark var det fint och varmt sommarväder! ;o
Så vi bestämde oss för att åka till Sandvik och bada och sola! Fia och jag bakade en kladdkaka, och efter ett tag drog vi dit :)
Men när vi åkte dit hade solen försvinnut såklart och Sandvik kryllade med miljoner flugor när vi skulle äta kladdkaka hahahah! Bada gjorde vi iallafall lite även fast det dåliga vädret. Har vi åkt dit så måste man ju ;)
Bestämde oss sen iallafall för att åka till Ljungsbrobadat för att bubbla och basta! :)
Riktigt skönt var det efter att åkt moppe i kortbyxor i den svenska kalla sommaren. ;)
Simhallen stängde vid 8 eller så, så jag och Fia åkte hem till henne, gick ut med hennes gullihund och lagade lite mat!
Åkte sen till preem igen haha, och träffade Ogge och Tim. Vi hyrde den här gången är riktigt skräckfilm.
Fredag den 13onde. Lättskrämd som jag är tyckte dom andra att det var kul att säga att det stog en gubbe utanför dörren när Fia skulle stjussa hem mig! Haha riktigt läskigt var det.
Som tur var vaknade jag inte upp ihjälhuggen av Jason :) haha!

Jaja, lång text var det men sånt händer :) Nu ska jag äta blåbärspaj eller något sånt! Puss:)


;)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0