25juli

Hade ingen lust alls att skriva nått igår egentligen men,
Gick ut och träffade Robin en stund och vi snackade ett tag.
När vi satt och snacka ser jag att min bror åker iväg med hans kompisar och jag hade ingen nyckel eller nått haha!
Så Robin följer med mig ner till mig för att se om jag ens kommer in.. haha och då ser vi att dörren står helt öppen! ;o
Jag som tillbringat några kvällar att kolla på skräckfilmer trodde ju typ att Jason stog där bakom nått hörn och skulle hugga ihjäl mig? ;) Ni som sett Friday 13th fattar vem Jason är haha ;)
Hihi naedå, På kvällen kom jose och hämtade mig på moppen och vi drog till Fia där också Ole och Amanda var :)
Vi hyrde film, haha! Mysigt var det iallafall :)

Idag vaknade jag iallafall upp til bra väder, men nu spöregnar det..
Ska ut och träffa Jose Fia och Olivia sen iallfall, blir säkert kul! :)
Puss!



Bild från Tyskland :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0