why does love allways have to be a battlefield?

Det var visst några dagar sen jag skrev här, haha!
Blir nog så på sommaren.
Iallafall har mormor bott hos oss några dagar och då åkte vi till Smultronstället en sväng och åt god glass! :)
Har också badat i regnet med Jose Ogge och Tim, haha det är varmare i vattnet än i luften om sommrarna ;)
Igår var jag i stan med Ole Jose och Sara med, hittade väl inget speciellt. På kvällen åkte jag och Jose till Berg med där vi köpte glass med Sara, och vi åkte sen hem till Joses mamma igen och kollade film haha :)
Idag känner jag mig sjuk nästan.. men ikväll har jag och min bror lovat mamma och pappa och följa med till Vadstena för att fira deras bröllopsdag som var för några dagar sen.. haha!
Puss

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marielle

saknar dej gullet<33 !

2009-07-30 @ 21:51:02
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

svar till marre;

jag saknar dig med helt sjukt mkt min bästa vän!

2009-07-31 @ 00:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0