Everything's allright, when you're right here by my side

Tisdag
Skolan idag var bara tråkig och jag orkade bara inte va där. Så det är inte så värt och skriva om! (;
Efter skolan tog jag och Marre bussen in till stan där vi först fikade och gick sedan på stan lite. Hittade inte så mycket, men ett linne och ett par trosor följde med hem. Nu har jag nyss ätit och har ont i fötterna efter att ha gått så mycket haha, så ska ta mig lite glass och kolla på Andra avenyn snart! =)
Imorn blir det att gå upp alldeles tidigt då jag och Fia ska in och kolla gymnasium. Vi ska äta träffa Marre där och äta på Ming Palace! =)
På eftermiddagen blir det TBS, så då följer också Marre med oss dit..
Så ingen skola för oss imorn utan bara studiebesök.. ;p
Får väl se hur det går!

Som vanligt går det heller inte ladda upp bilder.. tråk! (;

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0