söndag den 4 januari 2009

Jo jag vet att uppdateringen här inte har vart den bästa. Jag har helt enkelt inte haft lust eller ork till det. Men det blir nog ändring :)
Just nu försöker jag bara tänka att det här året kommer bli bra! Även fast jag egentligen inte tror det.. hahaha! Jag vill varken sluta nian eller börja gymnasiet.. haha! Jo det vill jag se när jag väl är där, men det känns så sorgligt bara att alla kompisar som man träffar varje dag, också de flesta har man växt upp med, att vi alla kommer splittras mer eller mindre.
Iallafall så vaknade jag upp hemma hos Marre dagen efter nyår och den störsa delan av dagen spenderades sedan med Robin och Pirre, även Vigge kom en stund.
Sen har dagarna mest vart tråkiga.. sitta framför tvn med laptopen i knät och bara glo känns det som?
Fast iförsig har jag även träffat Ida och så i fredags! Jag var också hemma hos Marre igår kväll och vi kollade på filmen Silent Hill som vi trodde skulle va jätte bra, men den var bara så overklig att den blev dålig.. aja! =)
Idag har jag mest vart hemma och kollat the hills, Mamma och jag åkte också ner och köpte pizza nyss. Och nu ska jag ringa Robin. =)


Det är konstigt hur folk kan välja att tro på lögnen när sanningen finns rakt framför dem.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

http://chismes.blogg.se/

2009-01-04 @ 20:42:56
Postat av: Anonym

sötnosen!

2009-01-05 @ 12:45:32
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: linnea sundberg

ditt hår är as fint! <3

2009-01-06 @ 11:18:23
URL: http://linneasundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0