torsdag 15 januari 09

Idag är jag glad glad glad. =)
Skolan började med idrott och vi spelade fotboll och innebandy. Jag är inte precis en naturbegåvning men det får duga! Hahahaha! Efter det var det SO och vi, eller jag och Marre jobbar om Hitler. Mindre kul ;p
Det blev också massor strul med håltimmar så tillslut slutade dagen med att vi fick sluta en timme tidigare och Robin följde då med mig hem. =)
Så det blev en rolig och mysig eftermiddag/kväll med min fiiiiiinaste! =)
Olivia har också åkt till fjällen idag, saknar redan!
Imorn är det fredag och nu blev jag bara gladare! =D
Pussss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

jag saknade dig massor :) <3

2009-01-19 @ 19:31:35
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0