Fredag 30 januari

Halllloooj! Trevlig Fredag må jag säga! (;
Eller ja.. skolan började med en 2 timmar lång förläsning om Förintelsen. Det var kom en man till våran skola, som jag glömt bort namnet på? Aså mannen, inte skolan haha! Han hade suttit i 9 st koncentrationsläger och åkte runt på skolor och berättade. Så resten av dagen var också en temadag för alla 9or om förintelsen. Hemskt verkligen, alltihopa under Andra världskriget.
Efter skolan åkte jag hem och tog en snabb dusch och fixade mig innan jag och Marre tog bussen in till stan för att Fixa present till Marres bror som fyller imorn. Min bror också då, men det har jag redan fixat för länge sen! (;
Efter det givk vi och åt kebab på Hakepi och efter det gick vi till bion när vi skulle se I taket lyser stjärnorna. Om man läst boken innan så märker man saker som inte är med i boken och enligt mig är nästa boken bättre. Men det var inget fel på filmen, riktigt bra! Precis som boken. Så den rekomenderar jag! (;
Vi åkte sen hem med Motala bussen och fick då gå av lååångt ute i blåsvädret eftersom det inte längre gick några bussar direkt hem. Eller jo, men vi orkade inte vänta.
Vi gick hem till Marre där vi var ett tag innan vi åkte till Olstorp ett tag. Träffade först Robin och Pontus, och sen Frej och några mer. Men vi drog rätt snabbt därifrån.
Nu ska jag snart sova, vilket ska bli riktigt skönt efter den här veckan..
Imorn fyller min lilla bror 14 år! ;o 
Han lärde sig nyss cykla? Hahahaha!
Släckten kommer och såvidare.
Nu skrev jag ett alldeles för långt inlägg om onödiga saker att veta? Haha.
Puss


Tänkte läskas lite? (;
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marree!

ah det gör den faktiskt :D mums hihih

2009-01-31 @ 12:00:59
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0