i never wanted you to leave, i wanted you to stay here holding me

Första dagen i skolan efter lovet, men också sista gången som det kommer va "första dagen på ljungsbroskolan efter jullovet". Haha nån som fattade? ;p
Som vanligt kunde jag inte sova nånting i natt och jag vet inte ens om jag somnade? Och när jag inte sovit nått blir jag så där konstigt pigg.. hahaha! :p Så det var inte så speciellt segt och gå till skola ändå.. Och ja, jag fick GÅ till skolan eftersom det var punka på min cykel? Bra start :D Så jag halv sprang brevid Marre till en gympalektion som vi typ inte ens hade.. Eller det var typ 4 stycken som var med? ;o
Iallafall var skoldagen tyvärr som vanligt. Finns det ingen lärare som gillar mjukstarter? Haha.
Påvägen hem blev jag stoppad av polisen höhöhöhöhö..
Nu har jag och Marre bakat kladdkaka och kollat One tree hill :D
Imorn är det ju ändå fredag, så ska inte klaga på att skolan började tv dagar innan helg? =)!
Puusssssssss

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

jag fattade faktiskt :D

2009-01-08 @ 21:03:01
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0