Painting all my dreams with the color of your smile

Det där med att jag och Marre skulle bli bättre på att inte komma försent på morgonen funkar nog inte. Som vanligt kom vi försent till svenskan på morgonen. Hahah.
Onsdagen är nog den tråkigaste dagen i skolan (näst efter Torsdagar..). Vi har bara lektioner som matte svenska so, språk och NO. Ett plus ändå på att vi slutar tidigt, fast jag väntade ändå i ungefär 1 och en halv timme på Ida. När hon väl hade slutat gick jag Ida Sanja och Julia till hemköp en snabbis och sen hann vi precis med bussen hem till Ida, där eftermiddagen spenderades. Vi kollade One tree hill, drack te (och jag brände mig på tungan som vanligt) och åt mackor. Wok fick vi också, och det tackar jag aldrig nej till. Fick även träffa deras nya lilla hundvalp Melody som är väldigt söt men som också väldigt gärna ville bita sönder mina leggins haha =)
Runt halv åtta åkte vi med Jenny ner till gårn och där var det inte så roligt, jag var mest bara trött och höll på att somna heh. Pappa hämtade mig sen och jag har nyss ätit upp min chokladkaka och ska nu sova. Om jag nu kan somna haha? Har nämligen sovit på basen lektionen idag, man kan säga att jag somnade i boken jag läste haha. Hemma hos Ida när vi kollade på One tree hill somnade med. Måste verkligen sova ut i helgen! =)
Imorgon är det en ännu äkligare skoldag, och jag vet att jag inte borde klaga, för det är väl inte preis så roligt och läsa haha. Men idag är det Onsdag och då får jag klaga. Hahaha!
Ciao


Jag och Ida i sjuan, lite halvt pinsam bild? ;p Haha!
Älskar dig.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

ah och undr vem det är som är seeeeeg då ? hahaha min lilla segis :D

2009-01-15 @ 19:24:34
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0