Even the stars refuse to shine

Dagen har vart rätt okej faktiskt! Jo rolig faktiskt! =)
Den började med att jag och Fia åkte med hennes pappa in till Folkunga där vi kollade Samsam. Det verkade faktiskt bra och Folkunga är säkert en bra skola. Lite tråkigt bara känns det nästan som att Samsam känns som att fortsatta gå i grundskolan? Fast det blir nog iallafall ett av valen =)
Efter det gick jag Fia Elin och Josse ner till Ming och mötte Marre, där vi åt! Kinesisk buffé sitter aldrig fel (;
Efter det gick vi en sväng på stan där jag köpte en väckerklocka, haha! Eftersom mitt alarm på mobilen tydligen slutat funka..innan vi gick till TBS och kollade. Lång mening! Där verkade skolan väldigt bra och mysig! Vi kollade inte på nått speciellt program där men det som man skulle gå där isåfall är nog handel. Där var vi inte heller så länge utan fick till donken för att köpa glass. Köpte också skor som mamma tjatat på mig att jag måste köpa till snön i fjällen haha. 134 kr bara! Kul och veta.
Åkte sen hem med mamma och pappa och lyckades äntligen fixa biljetter tills premiären av I taket lyser stjärnorna på fredag som jag och Marre ska på.
Nu är jag på extremt depp humör och ska gå och muntra upp mig själv med nått dåligt på tv..
KUL
Imorn kanske jag och Fia ska åka in och kolla på Birgitta fast vi vet inte om vi orkar, ännu en rolig sak och veta va? Haha gud vad tjurig jag är ;o Måste sluta skriva hah!
Puss


Rätt nyyyyyyyyyyy för en gångs skull!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: s.

Puss !

2009-02-02 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0