Tisdag

20 januari 09.
Skrev inget igår.. eftersom jag tyckte inte det skulle va så roligt att läsa "idag har jag vart i skolan, sen gick jag hem och åt glass och sov"?  Hahaha!
Idag iallafall hade vi en liten sovmorgon till tjugo i 9, och sen hade vi SO. Svenska sen, bild matte.. blablabla. Vi slutade också tidigt för att vi inte hade någt elevensval =)
Så först väntade vi ett tag på att de som gör skoltröjor. Ni vet klasströjor för dem som slutar nian? Alla klasströjor kom idag! Och vi får dom imorn! =)
Inte för att våran tröja vart så fin haha men ändå, bild kommer säkert! :)
Iallafall efter den väntan åkte jag Marre Ole och Fia hem till Fia. Där gjorde vi kladdkaksmet och så! =)
Nu kom jag nyss hem och ska (kanske haha) plugga.. efter jag..? Kollat tv lite mer? Hahah (;
Fysikplugg lockar inte så mycket.
Pusssssss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

riktigt kul när vi väl får tid att ses ! <3

2009-01-24 @ 10:25:31
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0