tisdag 6 januari 09


Igår kväll hyrde jag och Marre film, som ni kanske fattar den över haha? =)
Trodde faktiskt att den skulle va läskigare för att på omslaget stod det typ; verkligen ryslig! Och såna saker. Men jag har sett mycket värre. Men annars var den faktiskt helt okej, bara att man inte fattade vissa situationer =)
Idag iallafall har jag haft hur tråkigt som helst.. och bara kännt mig trött men Frej och Mattias kom en stund till mig =)
Nu har jag kollat Top Model och Marre Ole och Fia har kommit hit, och Ole och Fia har jag inte träffat på hur länge som helst så det är kul :D
Puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

ooooh vad bra vi var på det där spelet, haha <3

2009-01-07 @ 21:06:45
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0