The hearts all over the world tonight

Gomorgon (:
Jag drömde faktiskt inatt att jag var på Chris Brown konserten..gud jag skulle viljat vara där! ;p
Iallafall var det typ att jag och Marre var med Mattias och helt plötsligt lämnade vi honom och åkte till Stockholm för att gå på Chris brown och väl där fick vi gå upp på scenen med honom och bakom scenen och massor! Hahah!
Men nu har jag iallafall vaknat.. och ska väl äta frukost snart. Vid halv tolv kommer min faster och hämtar mig och vi ska åka ända upp till mormor och morfar för att idag flyttar de. Så nästan hela släckten är där och hjälper till känns det som? Hahah! Pappa hade bokat bord på pizzerian där också. =)
Förhoppningsvis stannar jag inte där hela kvällen utan åker nog hem lite tidigare med min faster igen,
Så skriver säkert mer ikväll (:
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0