Sista januari

Först och främst; GRATTIS TILL LILLEMAN, 14 ÅR IDAG!
Någon som vill veta en cool sak? Marres bror fyller år idag med, 14 också!
Och sen får jag heller inte glömma, Tobbe fyller 16 idag! Grattis till alla dom! =D
Just nu sitter jag här och borde nog egentligen vara social med släckten.. men tog en stund för datorn ändå! Haha
Mamma och Pappa väckte mig halv 10 imorse för att väcka Andreas på paket på sängen. Efter det var jag tvungen att städa, Hah! Nej, jag hade faktiskt inte städat än.. Men nu så.
Rolig fakta som vanligt.
Kommer säkert upp nånting mer kanske senare.m om det finns nått roligt och skriva om. Vilket jag tvekar på. Men men.
Första månaden på 2009 nu med. Känns bra.


Jag just nu! =)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

grrr snygging :D

2009-02-01 @ 00:34:11
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0