sista dagen på jullovet

Sista dagen på det här jullovet och jag vet inte hur jag ska kunna somna idag efter att ha vänjt mig vid att somna runt tre ;o
Det kommer också bli som att gå upp mitt i natten när man är van med att vakna 12-halv 1? Men sånt är livet? Hahah, iallafall ser jag inte ett dugg fram emot den här terminen som betyder nationella prov, gymnasie val m.m.. Men och andra siden är ju våren påväg mer och mer! Även fast inte märks så speciellt mycket ute? =)
Iallafall har jag idag inte gjort så mycket.. njutit så mycket som möjligt av sovmorgon och jag och Mamma åkte in till Ikano en stund när hon kom hem och där köpte jag bara en tshirt.
Just nu kollar jag lite på Grammis galan och det är inte så mycket och se. Sverige har mycket bättre artiser än de som vunnit det mesta. :p
Och sen måste jag väl snart sova med om jag ska palla morgondagen.


Förlåt men jag är nörd.. :p
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0