Romeo och Julia

En ganska tråkig och slapp lördag idag. Sovmorgon satt fint och även fast skolan bara har vart i två dagar så är jag redan helt utmattad heh,
Mamma slog på stort (Hahahaha!) och vi åkte in till stan bara för att köpa mat från Hakepi och lite godis. Gott var det iallfall och resten av kvällen kommer nog spenderas med lite godis framför en film eller så. Imorgon ska jag nog träffa min sötnos. =)

 
-Helt ärligt så tycker jag nästan att den här låten aldrig blir uttjatad. Fast jag la upp den för att visa den fina videon! (;
Om det inte var nån som förstog så är videon från den moderna versionen av Romeo och Julia. ;p
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0