How did we get here? I used to know you so well

Vi har nu tyvärr inte längre sovmorgon på tisdagar och Lars har satt SO som första lektionen, kan inte bli bättre? Skolan idag var sådär och vi hade bild för första gången i nian. Fast alla hade mest damp och så (som vanligt? (; )
Efter skolan tog jag Marre Ole Fia och Sara bussen in till stan och där åt vi först på Mcd, och sen blev det stan, köpte bara trosor och får fortsätta längta efter barnbidraget(:
Gick och satte oss på Expresso House och skulle köpa nått gott och dricka, så medans Ole tog chai latte och de andra varm choklad med marshmallows tog jag Cola. För varför ska man betala 35 spänn för lite oboy? Tyckte jag ;p
Marre och jag tog bussen hem vid sju nån gång och hemma har jag bara kollat One tree hill och säsongspremiären av Andra avenyn =)
Och nu ska jag sova och imorn väntar skolans äkligaste dag. Blä.
Godnatt.

 
Varför kan det inte bara va sommar i Sverige året runt?
Bilden är iallafall från Marres födelsedag förra året =)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

underbara tider (L)

2009-01-14 @ 19:10:48
Postat av: o.

men nöt! det är ju wild KIDS

wild child är en film och den är asbra :D

hahahaah, frida då!

du kmr saknas till tusen baby <3

2009-01-14 @ 22:52:18
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: s.

vacker bild, haha (y)

2009-01-16 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0