Fallen angel

Trevlig filmkväll med Marre vill jag lova! Vid sex åkte vi ner till hemköp för att köpa det nyttigaste som finns där! Chips, dipp, godis och hallonsoda. Vi gick ner fem kilo efter det vill jag också påpeka! (;
Vid sju kollade vi den nya Disney Channel filmen - Cheeta girls one world, om det stavas så? Och ja, den sög. Haha. Men jag och Marre hade ändå roligt med våran humor! (;
Lite senare åkte vi ner till gårn typ fem minuter för att värma oss. Sen var vi mest ute, frös och snackade.
Nu är det väldigt skönt och ligga nerbäddad här med massor kläder (: Hahaha!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

jag gick ner 7 kilo :O :D hahahaha

2009-01-24 @ 12:04:54
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0