You're the reason my love has a name

Har inte vart på skrivhumör precis, men nu så. Dagen har vart sådär, skolan var som vanlig och efter den har jag legat hemma med ont i magen och förskylning..
Imorn ska jag och Marre iallafall in på sminkning hos Face Stockholm! Båda vi fick presentkort på det i julklapp och vi fixade samma tid så nu ska vi in dit äntligen. =)
Skriver mer om det imorgon! (;
En tråkig sak tycker jag också att skolan har tagit bort våran Alla hjärtansdags-tema dag, för att fortsätta med ännu en halv temadag om förintelsen, då vi bara ska titta på nån film i tre timmar. Jag som är as pepp på allt som har med Allahjärtansdag och göra ;/  haha!
ciao


Gamal bild från december förr förra året (; alltså 2007.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0