Vår?

Usch det bara fortsätter snöa..
Om en månad bara faktiskt ;o fyller jag år och då brukar det vara vårväder. Får hoppas på det tills då! Och tidigare med iförsig.. hih =)
Idag sov jag. Gud vad skönt, vaknade och kollade på One tree hill. Mamma skulle stjussa in min bror och hans kompis till deras fotbollsträning så jag hängde på och mamma och jag åkte till Ikano en sväng där jag bland annat köpte en present till pappa som fyller år på fredag.
Nu har jag faktiskt städat och ska äta pizza!
Längtar inte tills imorn. Nej, loven borde va längre.
Puss =)




Lite bilder från fjällen med. Deras godaste varma oboy =)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

jag sa ju att den var bäst! :D

2009-02-22 @ 22:43:44
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0