Måndag.. 23 februari!

Tillbaka då till skolan och vardagen igen. Usch. Skolan var som en vanligt måndag..
Efter det åkte jag och Marre hem, och väl hemma drack jag faktiskt lite te. Haha, som jag bara brukar dricka om jag är med Ida (;
Men eftersom min hals fortfarande gör ont som in i skogen så.. Tur som fasen att det inte är körtelfeber iallafall. =)
Var också inne på Nelly och kollade lite nyss och jag hittade en jättesnygg vit chiffong (om det nu stavas så?) klänning med rosett över bröstet som jag skulle kunna ha på skolavslutingen.. Fast det stog att det tyvärr bara fanns i M/L..
Aja, måste nästan bara leta snart.. Allting tar ju slut så snabbt. (;
Idag måste jag nog tyvärr plugga kemi. Blä.

=)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0