What about now?

Känner mig faktiskt duktigt som ska åka och sporta! På sportlovet! Haha (;
Jag gick ut och mötte Robin som sagt och det blev en mysig Allahjärtansdag med den jag helst av allt spenderar den dagen med. Honom kommer jag sakna. Nu sitter jag här och kommer garanterat inte kunnde somna på ett tag.. ska upp vid 8 imorn och åka bil i sisodär 5 timmar? Shit, jag ska bara va borta 5 dagar men ändå längtar jag hem redan ;o
Konstigt hur man ena stunden bara vill komma bort från allt, och sen andra vill man nästan stanna hemma. Men jag får hoppas att det kommer bli kul, jag är ju inte precis världens snömänniska och jag är rädd för att åka skidor så.. haha!
Aja, ni som har mitt mobilnummer; det är bara att slå en pling om ni har tråkigt :) !
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0