Söndag 15 februari



Jag vet inte hur mycket man ser av bilden eftersom solen bländar ihjäl mig. Haha!
Sitter just nu i bilen på väg upp till fjällen. Vi har käkat på Mc och sådär, och det ända som är varmt här är typ min tröja.
Säkert 20 minus ute och jag fryser ihjäl.
Vi är väl framme om sisodär.. vet inte. Nån gång iallafall.

Lite förklaring också på mitt fula bloggnamn.. Haha.
I åttan tror jag det var så älskade jag Snook, aså hiphopgruppen. Så..
Jag vet heller inte hur man ändrar :p
Som Marre sa; Varför heter du ormbajs? hahahaha!

Puss =)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: frej

haha tänkte exakt samma sak :o

2009-02-15 @ 17:45:25
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-16 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0