My saving grace

Igår som sagt gick jag och Marre hem till Mattias och vi fick sällskap av Robin och Pirre! Men dom svängde sen in till Pirre och jag och Marre till Mattias.
Där kollade vi på Andra avenyn och så, hah!
Idag är det Onsdag vilket betyder tråkigaste dagen på hela veckan, hah eller nästan då.
Dagen har vart sämst.. haha, har bara vart trött och hungrig.
På lunchrasten gick brandlarmet och vi fick stå ute i kylan, roligt för mig som hade kortärmat.. haha!
Efter skolan åkte jag och Marre en snabbis till Hemköp för att köpa muffins tills imorn, då vi har nationellaprov igen i svenska. Vi ska skriva en uppsatts och sitta i 3 timmar med 20 minuters rast emellan.. Jag som tyckte att jag fick skrivkramp när jag satt en timme förra gången haha! Iallafall får vi ha med oss "en liten fika eller nått",  (;
Nu ska jag ta med mig täcket upp till soffan och kolla på någon film eller nått!
Grattis till Frejsan idag med, 16 år! =)


Bilden är från i somras, och det är sjukt så mycket jag längtar tills i sommar!
Bara kunna gå ut i kortbyxor och linne och bara va ute i solen, bada, äta glass! =)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Frida

Hej, trevlig blogg. Följ gärna min blogg via bloglovin så kan jag följa din. Ha en fortsatt trevlig dag. // Frida

2009-02-04 @ 19:29:48
URL: http://friiidajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0