Fredag den 13nde

Igår hann jag inte skriva nånting, eller jo jag hann säkert. Det blev bara inte av haha! Iallafall hade vi en till temadag om förintelsen istället för Allahjärtan dags tema dag.. Vi kollade på en typ 3 timmar lång film hela dagen.
Efter skolan åkte jag hem till Marre och lämnade hennes mattebok och hon bjöd mig också på lite mat (: Gullis!
Efter det åkte jag hem och skulle faktiskt plugga till matteprovet, men nae det blev inget med det. Robin och Pontus ringde och dom kom hit. Så resten av kvällen spenderades med dom, och efter det spelade jag Bejeweld (eller vad det heter?) spelet på msn, med både Tim och Mattias! Kan ju bara säga att jag sög på den ena och var bäst på den andra (;

Idag är det iallafall fredag den 13nde! Och jag har inte haft nån endaste otur idag.. nästan (;
Marre var frisk idag och det tycker jag om! Skolan var som vanligt förutom att att vi hade matteprov och lärarna sätter C och D i samma klassrum. Ibland vet jag inte hur en del tänker? Haha! Matteprovet gick iallafall sjuuuuuukt bra för att va mig och om jag får VG på det så ska jag fasen i mig fira! ;p

Efter skolan åkte jag och Marre till ica och köpte grädde och chokladsås och åkte sen hem till Marre och gjorde marängtårta! Allahjärtansdag skulle vi fira på vårt sätt. Mamma kom sen och hämtade mig eftersom vi skulle in till stan en snabbis och fixa det sista tills fjällen. På söndag åker jag då..
Och som vanligt när jag är i Tornby så ska jag tappa mina vantar. Så nu har jag inga kvar vantar alls. Fredag den 13nde som sagt.. ;p
Efter det släppte mamma av mig hos Marre igen och senare på kvällen kollade vi på film med Mattias och mötte även Frej en stund. Nu fryser jag fortfarande och sitter och skakar.

Känner att det här blev ett långt inlägg, blir så ibland (;
Pusss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

fy i skogen vad tårtan var god asså !!!;)

2009-02-14 @ 18:40:04
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0