Torsdag 26 februari

Dagen började med att vi skulle springa på gympan, wehuuu!
Sen var skolan som vanligt och så. Efter skolan tog jag och Marre bussen med Ole och Sara in till stan där vi först gick till Mcdonalds, och sen köpte lite presenter till Fia. 
Marre skulle klippa sig och efter det åkte vi med hennes föräldrar hem och hämtade hennes grejer hos mig. Och åkte sen hem till Marre där vi kollade på Låt den rätte komma in. Svensk film om en pojke som är mobbad och blir kär i en vampyrflicka. Sjuuukt äklig. Om man gillar mycket blod vill jag rekomendera den, haha (;
Nu ska jag sova!  Imorn fyller min pappa år, ujujuj.
Godnatt

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0