Söndag 8 februari

Godmorgon!
Gårdagen vart faktiskt bra. Kusiner som jag inte brukar träffa sådär jätte ofta kom och såklart farmor farfar mormor och såvidare! (;
Emma(kusin) och jag åkte med pappa till ica på kvällen för att köpa upphela deras chipshylla! Haha, melodifestivalen var det på kvällen. Och det måste man näsan kolla på när min faster är hos oss (;
Även fast det känns som jag inte kollat på det på år! :p
Var det nån bra med då? Jo Emilia var isåfall bäst! Hah intressant fakta =)
Kollade lite senare på Wallander-Mastermind också (; 
Idag är det söndaaaaaag som betyder sooova jätte länge :) och Robin ska komma hit! =)
Han är hos Pirre nu så det blir nog att jag ska ut och möta honom, i snön.. Våren får gärna komma hit när som helst! =)
Puss


Bild från igår =) Haha mitt huvud ser också enooormt ut!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: emma

lillesötnos:)<3

2009-02-09 @ 10:43:55
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0