Onsdag 18 februari


IMORN KOMMER JAG HEEEEEEEEEEEEEEEEM :D
Och skit samma om jag ser ut som en gammal gumma på bilden och mitt öga liknar ett kattöga =)

Mamma och jag gymmade som sagt idag, 150 kr styck. Ska inte klaga längre på att det kostar 55 hemma.. haha (;
Efter det åkte vi till stugan och käkade innan vi åkte till "spat" haha, riktigt skönt var det iallafall med massage och det behövdes. Nu ikväll har vi vart på Gustavs grillsak och käkat. Riktigt gott  =)
Nu ska jag sova tidigt så att det blir imorn fortare (;

Måste nästan säga att jag har namnsdag idag med, höhöhöh!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Ida

GRATTIS :D <3

2009-02-20 @ 20:57:31
URL: http://strawberrymark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0