Fredag 20 februari

Gud så skönt det är med ett bra fungerande internet igen, haha! (;
En annan sak som också var skönt var att jag fick sova ut idag och bara tar det lungt just nu. Ikväll ska jag antagligen träffa min lilla Tove, som iförsig inte är så liten längre. Har har gått och växt om mig.. ;o! Haha iallafall ska det bi kul eftersom henne har jag inte träffat på ett tag!

Och sen är det nog klart, iallafall från min sida. Att jag och Marre tar tåget till Norrköping imorn och bränner pengar. Haha, sista helgen nu också innan skolan börjar igen.. Blä
Puss!


Var tvungen, helt underbara. (;  Från Nelly

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: j.

åh, vilka underbara skor! har du beställt dom? :)

2009-03-05 @ 17:04:41
URL: http://josefineviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0