vi var en enhet, vi var singular

Har äntligen lyckats bli rädd av en skräckfilm igen :D
Jag och Josse hyrde One missed call och såg den hos Marre med henne Olivia Adde Ogge och Mattias!
Filmen för de som inte vet handlar om att olika människor får ett samtal i mobilen och i röstmedelandet hör de sig själva innan de dör!
och de värsta var att mitt i filmen.. ringer min mobil :O och läggs på! dolt nummer och allt :o!
Vart sjukt rädd så Ogge fick ta hand om min mobil resten av kvällen, de ringde två gånger till ;o!
Så om den som ringde mig dolt nummer läser detta? det var INTE kul ;)! Haha!!
Vi kollade också American Pie the book of love efteråt för att lugna nerverna :) elr ja iaf mina josses och oles ;D! hahah
Drog sen hem efter det ;D mysigt med film kväll med bästa!!
Nu är klockan snart 3.. jag måste va pigg tills imorn hallå? haha!
Godnatt ;D


Hitta en smarrig bild sen åttan! Naturlig hårfärg och grejer ;) saknar de ändå lite hihih!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

härligaste kvälleeeeeen! <3

2009-12-13 @ 18:19:59
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

svar till ole;

OM de var ;D! läskigt bara med min mobil :D haha!

2009-12-13 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0