torsdag 17 decemeber!

Sitter just nu i skolan och redoviar böcker med Frida Frida och Joanna ;D!
Idag är det "busniess clothes" dag i skolan vilket betyder att man ska va fin klädd.. haha!
Hade jag lust att gå till skolan med mjukis imorse? ja
Aja! Svin kallt ute och bara en vecka kvar till jul ;D
Hoppas bara snön håller sig!
Idag äre längsta dagen i skolan vilket betyder att jag kommer dööööööööö när jag kommer hem, det blir sängen direkt!
Imorn är de julavslutning och efter det kommer jag va SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAAAAAAAAAD!
Efter en termin på gymnasiet är jag helt utbränd och ska sova som aldrig förr på lovet! hah ;D
Annars får ni haaa de bra!
puss :D


Mina "business clothes" hahaha!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0