shit vad jag älskade dig trotts att jag knappt visste vad dom orden betydde

Godmorgon ;D haha!
Känns som jag fått en unge! haha Caspar vill inte sova på natten.. nae då vill han helst jaga mina fötter och bita dom!
Så ingen sömn för mig förns vid 6 kanske fram till 12? haha ;) men jaja blir väl bättre!
idag ska jag ÄNTLIGEEEEEEN in till mellandagsrean! haha med mammsen!
Och ikväll kommer babyy och myser med mig!
Låter som en helt okej dag alltså!
Och.. bara några dagar kvar till nyår? SHIT? vad äre jag ska fixa? haha ;o nu blev jag stressad!
Men de blir säkert ett sjukt bra nyår med mina bästa!
Puss!




Lillen!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Ida

så himla underbar :) vi måste va snart sötis, saknar dgi masssooooor :( men vi syns ju på nyår iaf :D<3

2009-12-30 @ 11:25:00
URL: http://strawberrymark.devote.se
Postat av: frida

svar till ida;

visst är han ;D! jag saknar dig med ida!! <3<3

DE GÖR VI DUUU :D

2009-12-31 @ 01:31:11
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0