sammanfattning av 09

Min lilla pussis har gått nu och jag har tråkigt!
Så stå ut ;)
Nyår på torsdag ju! Helt sjukt va tiden går! ;D

Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja ;D börjat gymnasiet? hihi och en massa mer!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag har inga nyårslöften :) skulle bara glömma bort dom haha

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej du, ;D

4. Dog någon som stod dig nära?
hm.. nae inte i år.

5.Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, haha!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
de mesta måste jag nog säga ;)! elr ja.. nästan


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
oj! kanske inget speciellt datum.. men förra nyår, skolavslutningen i 9an, skolstarten på gymnasiet.. och massa!

8. Vad var din största framgång 2009?
öööh? har jag såna? ;) haha nedå! men ingen aning!

9. Största misstaget?
inget jag vill nämna här faktiskt ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag har vart sjuk hela året

11. Bästa köpet?
ingen aaaaaaaaning! våran lilla misse kanske? :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och godis!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vänner, kärlek, de mesta!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
knock you down med keri hilson, neyo och kanye west, wathcha say, hide and seek

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
olika i olika situationer ;)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte, tagit vara på saker!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
haha asååå, svåra fråger! inget av de här brukar jag tänka på ;) hihi

18. Hur tillbringade du julen?
hemma med släckten.

19. Blev du kär i år?
aaa, eller jag var redan!

20. Favoritprogram på TV?
one tree hill och andra avenyn, såklart!

21. Bästa boken du läste i år?
såld

22. Största musikaliska upptäckten?
hmm? spotify ;) HAH!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
hmm! kommer inte ihåg vad jag fick.. ? hahah!

25. Något du önskade dig men inte fick?
en tv ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
haha de kommer jag däremot ihåg, jag var i skolan! :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
joo, men är nöjd som de vart!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
klädstil? ööh som vanligt ;)

29. Vad fick dig att må bra?
vänner, bra stunder, kärlek och en massa!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
som vanligt, nathan i one tere hill, mums ;)! sen zac efron såklart

31. Vem saknade du?
de vet jag inte.. olika

32. De bästa nya människorna du träffade?
mina älskade ljungsbro ungar såklart (även fast de inte är nya haha!) annars alla i min nya klass ;D! <3


Sommaren 09 :)<3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Ida

http://www.youtube.com/watch?v=0Bmhjf0rKe8



kom och tänka på dig och din kisse när jag såg den! så himla söt ;)

2009-12-30 @ 11:28:13
URL: http://strawberrymark.devote.se
Postat av: frida

svar till ida;

haha jaa den är så himla söt :D

2009-12-30 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0