JUUUUUULAFTON!

Dagen började inte alls bra.. kunde inte sova ett dugg och hade värsta mensvärken på länge..
Kunde inte duscha eller röra på mig.. var helt blek och låg och svimma i sängen, haha!
Men mamma kom in med lite panidoler och vips så var jag uppe igen och duschade, fixade mig och så, innan alla kom ;D
Julmat, kalle anka, julklappar och allt sånt där!
OCH JAAAAAAAAA, VI SKA SKAFFA KATTUNGEEEEEEEEEEEE!!!!! :):):):):):)
Fick ett bajslåda till den haha!, och ett litet hus med klösleksak :D haha sött!
En tv med! ;D Inte världens största tv men den passar till mitt lilla rum! hihi :)
Sen fick jag även Paris Hilton parfymen som jag velat ha såhääääääär länge, one tree hill säsong 1, pengar och lite smått och gott!
Sjukt bra julafton må jag säga ;D
Nu är mormor och morfar fortfrarande kvar här och de ska sova här! Så ska upp och spela spel med dom elr nått, hih!
Hoppas alla haft lika bra julafton som mig ;D och fortfaranade har de! haha :D
Puss!


Suddig bild men jag idag iaf! hahah

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0