jag trodde kärlek som vår var lätt att fånga nu

Det blev en mys kväll framför Idol igår med mammsen!
Marre ringde sen och jag hon och Mattias åkte ner till Tim där också Pirre och Ogge var, vi spelade tv spel och kollade idol, som old times! mys!

Idag vaknade jag av att mamma bakade.. hah! Mormor ha vart här hela dagen med, men jag har mest inte gjort ett skit. Kollat OC, käkat godis och myst!
Drar ner till Josse när hon smsar! Vi träffar nog Ole och Marre med, mysis!

Imorn är det dansavslutning med ;D vi ska köra igenom alltihopa, ska bli sjukt kul!
och nästa vecka är sista veckan i skolan innan lovet, underbaaaaaaaaaaaaaaaart!!
Förutom då att vi har 3824329589 grejer att göra typ! men aja de ordnar sig ;D
Nu måste jagfixa till mig lite så jag inte ser ut som en påse skit ;)!
Puss :D


En bild från förra fredagen hemma hos Marre innan vi drog ner till Danne! Rolig kväll var de! ;D

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0