I'd like to make myself believe

Ännu en riktigt bra dag! :D
Vaknade dock av ännu en mardröm.. haha blä!
Iallafall kom min bror hem från sin avslutning och efter ett tag drog vi in till Ikano för att möta mamma och kolla de sista!
Blev julklappar till farmor och mormor! hihi
OCH SÅ HITTADE JAG MIN NYÅRSKLÄNNING :) bra! slippa ångesten nästa vecka! haha ;D
ett plus i kanten är ju också att jag älskar den? ;) hihi!
Iallfall har jag spenderat resten av dagen hemma, slagit in julklappar medans jag lyssnat julmusik ;D mys!
Gjort julgodis med mamma med!
Imorn blir det väl och fortsätta städa? kul haha.. men hela tjocka släckten kommer på julafton ;o fint då!
annars såå SNART GOD JUL :D hihih


Klänningen! jaja ingen bra bild alls.. men jag är inte min digital kameras bästa vän nu för tiden.. ehehe :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0