fredagsmyyyyys!

Heeeeeeejsan!
Känner att de inte är så bra update här men jaja? Tror inte de är nån som lider av de! haha :D
Min vecka har iaf vart bra, mycket plugg men aja har vänjt mig!
Svin sprutan tog jag i tisdags och var död i armen på onsdagen.. åkte hem när vi slutade vid 12 och spenderade resten av dagen med att ligga hemma sjuk och seg! Mysigt ;)
Men nu är iallafall de gjort så nu kan jag inte bli gris sjuk ;D

Gick till skolan till halv 5 igår.. blääää men vi kollade mest när de övade på modeshowen som tbs skulle ha på öppet hus! haha ;D
Gick sen till mcd med Martin och Mattias, mumsigt! Men rätt svårt och käka när dom bara gör så man garvar och får ont i magen haha :D
Träffade sen Ole hemma och vi kollade på grabbarnas handbollsträning i sporthallen där vi också träffade Mathilda ;D! trevligt!
Åkte sen hem och pluggade.. ;)

Idag är de fredag och då njuter man nästan av att gå till skolan ;D eftersom man vet att man kommer få åka hem vid 12 haha! Emme och jag interjuvade Eurosko på lektionen, fixade en uppgift vi var tvugna och göra om osv!
Sen gick vi ut på stan igen och träffade Ole ;D mys!
Åkte sen hem och ikväll tror jag att jag bara ska va hemma faktiskt!
Ska kolla Idolfinalen även fast Tove inte är med och även fast jag inte följt det ett skit. haha!
Så ska tvinga med mig Tim ner och köpa dipp snart ;D
Hoppas alla har en lite roligare fredag än mig iaf ;d haha!
Puss!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0