fredag-4 december!

JUST NU ÄR JAG SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD!
Dagen har bara vart bra hitills! ;) Fått en ny lånedator, eftersom min andra dator gick sönder.. ?
+ att de nyss ringde från marie p sko och sa att de fått in mina skoooooor! :D
Så jag och Emme drar till Ikano efter skolan och hämtar upp dom och kanske går där en liten sväng? ;D
Ikväll ska jag träffa min bästa vän och vi ska nog till Danne och träffa våra älskade Ljungsbroungar! :)
Imorn fyller med min lilla mammis år och de blir och fira med släckten antar jag!
Snart jul och grejer med ;D, mys!!
Har inga bilder här nu då så blir lite tråkigt! ;) Men aja
Puss! :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marielle

wiiiiiiiiiiiii nu slipper man höra tjatet hahah skoja gullettt <33

2009-12-04 @ 13:51:10
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0