you don't know me, and I'll never be what you want me to be

01.31, Nu är det sista dagen på året.
Så vad har hänt det här året?
Jag har mist vänner, fått vänner, insett vilka mina riktiga vänner är.
Mist kärlek, fått kärlek, insett vem jag faktiskt inte kan vara ifrån.
Fyllt 16 lååååååååånga år, slutat 9an och börjat gymnasiet med en hel drös mysiga personer!
Jag har tagit saker förgivet, saknat det när det var borta.
Jag har velat va 15 år igen och bara kunna gå omkring i korridorerna på Ljungsbro skolan och skratta åt hur fail man tyckte allt var där. Men ändå älskade man personerna och tryggheten där, att trängas på en liten bänk med kanske 10 pers. Köpa sportlunch efter maten i uppis och sitta där med alla och vänta på de "jobbiga" lektionerna (när man kommer till gymnasiet, då kan man börja klaga (; ) Jag har tyckt att allting var så mycket bättre när man gick på Ljungsbro.
Men jag har också vart glad över att komma därifrån, har tyckt att de har vart skönt att åka buss till skolan, de har vart roligt och träffa nytt folk och glömma de man velat glömma. 
Men vad jag än gjort eller gått igenom det här året vet jag att i slutändan är jag fortfaranade samma person och att de är samma personer som står mig som närmast, som alltid har stått mig närmast.
Och de är det som är det bästa med det här årsslutet.
Att de kommer sluta som det började, med samma älskade personer och det gör mig så sjukt glad!
GOTT NYTT ÅR ;D

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

du och jag

så ska det vara

<3

2010-01-01 @ 22:21:00
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

svar till ole;

jag älskar dig gumman!

2010-01-02 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0