I thought you told me, you never leave me

Gör som fia och kör på en "jag tömde min mobil på bilder igår så slänger upp några här" ;)

EN MAAAASSA MINNEN!


Jaja den här bilden är tagen från Frej ;) haha!
Men aaa, ibland saknar man tiden på Ljungsbroskolan sååååhääär mycket..
Marre Fia jag Mattias Ogge Tim Samme och Frejsan!


Från skolavslutningskvällen! på bilden äre väl Ida Frej Samme och lite folk? :) haha
Har rätt många bilder härifrån men vet inte hur många av dom jag får lägga upp aså ;)! haha


Alla älskar vi Ole och Fia ändå.. <3 hahaha!


Min lilla Frejsi!!


Jag Fia och Ole spelade fotboll! hahahahaha


Hos Marre i somras när vi antagligen badat lite i poolen eller nått sånt!
Det lär inte bli nånting mer sånt igen när dom flyttar till stan nu snart, blöö alla ljungsbrobarn lämnar mig haha!


Tyskland i somras med familjen, rätt tufft att ta kort i en hjälm aså


På nån gubbe mamma tyckte de var värt och se..?


In denmark!


Antingen Tommas Ledin eller Ulf Lundell konserten i Berg? ;)
Danne Pirre och Fia iaf hahaha!


Pirre tog en sne bild.. hahah Jag Fia och Danne i berg!


Så här roar man sig i Ljungsbro :)


Hah skräckfilmsnatt hos Fia! myyys nattmacka på g på bilden


Dagen efter bakade vi kladdkaka och drog upp till sandvik, men när vi kom dit blev de kallt så vi åkte till simhallen och bubblade! haha :D



Återingen.. Fia och Ole ;)<3


Alla baddagar vid kanalen! Och varamon såklart ;)
Ogge och dom som står i en ring där ute i vattnet! haha :D


Fia Jag och Josse innan Tomas Ledin i Berg? ;) <3


HAHA SARA <3


Nån kväll hos Mathilda med Marre Ogge Mattias Mathilda Danne och Tim ;)


Hahaha Frej Samme Danne och Tims och resten av jbs regniga nollning ;)
Bästa måste nog vart Danne som skriker KATEDRAL ÄR BARA SKIIIIT över hela mcdonalds! Min tvilling de :)


Aaaah ens egna skolstart då! hahaha


Hahaha emme!


Emme och Jeppe in schoooool ;)


Frida och Jermiiiss hihi!


Jag och Frejsaaan!


Mina gangstrar Marre och Josse påväg till en hockeymatch i höstas! ;)


Många långtråkiga stunder i skolan då jag och emme faktiskt inte har något bättre för oss ;)


Amanda och Fia på g till Malmslätt ;)


Josse 16 år ;D


Vinter ;D


OCH MIN BÄSTA VÄN! :D HAH
när hon njuter som bäst.. att få äga ut mig på något spel! :)

SE OCH NJUT ;D
puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

hihih så jävla kul när du blir sur för att du förlorar XD haha<3

2009-12-21 @ 15:35:26
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0