but nothing's greater then the rush that comes with your embrace

Hejsan;D!
Hemma nu från stan, hitta väl inte så mkt.. men nu är iaf de flesta julklappar klara ;)
Nu harjag nyss tryckt i mig lite tacos och vid halv 8 drar jag till Ole och spebnderar kvällen med mina bästaaa!
Lite bilder från den senaste tiden ;) haha!


Förr förra fredagen hos Marre innan vi drog till Danne ;D


Förra lördagen hos Marre med folk! Mina snygga vänner Olivia och Josefin ;)


Jag och Emme peppa utklädningsdagen men bytta direkt om igen när innan annan peppade! hah ;D


Jajaaaaa är man nörd så är man! omg lol (finklädda pga business clothes dagen;) haha!)


paketleken idag i skolan ;D


Coola_killar @ julavslutningen idag!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0